[linux] redhat login screen

gasparovic na posam.sk gasparovic na posam.sk
Pondělí Květen 13 14:11:39 CEST 2002

>asi existuje aj nejaky "smart" sposob ale ak je k dispozicii nejaky X
>server pre ms win tak sa da xdm (za x dosadit hocico) pustit pod win a
>tam je screenshot hrackou
>(existuje aj free - X11 cygwin)

no skusal som wmware naistalovat na $WIN a odtial bootovat red hat linux,
samozrejme sa to podarilo, ale iba v rezime consola. Problem som mal s
virtualnou grafickou kartou. Zrejme sa da nejako doistalovat, ma niekto
s tymto skusenosti. Pri starte startx mi Xserver oznamil ze nemam graficku
kartu.
Neda sa to nahodou riesit aj pomocou vnc.

peterg