[linux] http compressing proxy

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Středa Květen 15 16:59:07 CEST 2002

Zdravim,

na freshmeate som nasiel zaujimavu utilitu, mwp_proxy ktora komprimuje
prechadzajuce jpeg obrazky a html subory - je urcena na urychlenie
dialupu. Rad by som ju vyskusal, ale funguje cez inetd a ja nemam k
dispozici
nijaky server kde by som to mohol vyskusat (kde by som mal pravo
robit nieco s nastavenim inetd). Vedel by som to upravit ze by
vyuzival priamo sokety ale najprv to chcem vyskusat ci sa mi to vobec
oplati... mate nejaky napad ako ten inetd obist/vyriesit alebo poradit
nejaky server...?

Juraj