[linux] Compaq ProLiant 800

Oskar Stolc stolc na intrak.sk
Čtvrtek Květen 16 18:41:25 CEST 2002

On Thu, May 16, 2002 at 09:56:32AM +0200, Kocur wrote:
> nazdar..
>
> mne to tu bezi z MDK 8.0 a nema problem
> ak ti mozem poradit, tak zober najprv original BOOT-CD dodane s serveru
> a  BIOS ( ci to tam vlastne je ) nastav na OS: SCO UNIX
> uz si to presne nepametam ako sa to tam nastavuje, ale taka moznost tam
> niekde urcite je...

to bootovatelne CD sa vola 'Smart Start' a sluzi na konfiguraciu
hardveru (raid diskove polia, velkost pamate, atd...), da sa z neho
upgradnut BIOS, obsahuje utilitky na kontrolu hardveru ... (blizsie na
www.compaq.com/smartstart)

a jedna z moznosti, po nakonfigurovani hardveru, je spustenie
instalacneho procesu. da sa vybrat aj priamo, ze ides instalovat Linux,
cez ponuku SCO som to neskusal... v podstate to nespravi nic, len zapise
konfiguraciu do nejakej pamate a restartne ti komp, aby si vedel
nabootovat linux...

oskar