[linux] screen + vim + home/end klavesy

Čtvrtek Květen 23 14:01:31 CEST 2002

-> hmm, ja som si mc "naucil" na vt200, po prihlaseni na server spustim
-> screen, a v okne screen-u zadam TERM=vt200.
-> A potom v tom okne mozem spustit moje "naucene" mc-cko.
-> Samozrejme, ked si otvorim nove okno (ctrl-a c) tak musim aj v nom
-> TERM=vt200.

to nie je dobry napad. Nastav si v .screenrc aky typ terminalu ma emulovat a
nechaj to tak - screen si to nastavi sam.

Prave pripady ked niekto urobi toto (screen emuluje iny typ terminalu
ako je nastaveny) sposobuju nekorektne spravanie terminalu - zle
rozpoznavanie klavies a podobne.

To iste plati aj o emulatoroch terminalu - ak ti xterm emuluje xterm-color,
nenastavuj nieco ine. Kompatibilita fungovat moze ale nemusi.

 "To Boot or not to Boot, that's the question." [WD1270 Caviar]