[linux] Ako zmensit logy?

Sobota Květen 25 23:22:37 CEST 2002

Dňa 25. máj 2002 o 22:50, Miroslav Cabarka napísal(a):

> Tu nejde o maily, ale o objem suborov /var/log/*

grr, myslel som na dalsi odstavec o mailoch a nevenoval sa tomu co
pisem;) mea culpa.
cez facility cron.debug, cron.info, alebo cron.notice snad nebude
logovat ziaden iny program, ktoreho vystup by si chcel vidiet.

> To by slo, pokial by sa do tych facility nesnazil zapisovat iny demon,
> ktoreho spravy ma zaujimaju.

hm. potom jedine iny soft, alebo prekompilovat pop3 demona..

> Pozriem sa na ten syslog-ng. To by mohlo byt asi najsystemovejsie riesenie.

.. verim ze moj mail a nepresnost nebola pochopena ako odhovaranie od
pouzivania syslog-ng :)

--
Linux 2.4.18-16mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586