[linux] LATEX problem so slovencinou

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Květen 31 10:50:53 CEST 2002

On Fri, May 31, 2002 at 10:39:09AM +0200, Valašťan Štefan wrote:
> Takze som zaciatocnik v Latex-e a mam taky problem
> Mam distribuciu MDK 8.2 s KDE 3.0

mam debian a v debian-cz bol takyto navod:

-----------------------------------8<---------------------------------

1. distribuce slink (CsTeX neni standartne v distribuci, po pridani
nedistribucnich
baliku cslatex.deb a tusim 3 dalsich mi chodil cslatex ..., nechodilo
nic s PDF)

2. potato (cesky TeX se neda jednoduse rozchodit, nutne upravy v
distribuci
a doinstalovani nekterych baliku, nerozchazel jsem vubec)

3. woody/sid (CsTeX integrovan do distribuce, rozchodil jsem takto):
a) v ciste nainstalovane distribuci zeditovat /etc/texmf/language.dat
   (odkomentovat radku s 'czech')
b) /etc/texmf/fmutil.cnf (odkomentovat radky s 'cont-cz', 'csplain',
   'cslatex', 'pdfcsplain', 'pdfcslatex'
c) potom mi TeX hlasil, ze mam moc stary LaTeX, takze jsem zeditoval
   /usr/share/texmf/tex/latex/base/latex.ltx (zakomentovat radky cca.
   515-530, od \ifnum do \fi) - zde nevim, proc je tu problem
d) 'texconfig init'

Soubor 'test.tex':

\documentclass[12pt]{article}
\usepackage{a4,czech}
\begin{document}
Český text.
\end{document}

jde prelozit 'cslatex test.tex' i 'pdfcslatex test.tex' bez problemu.

takze cslatex je stara verzia, v novej to treba "skonfigurovat"

http://www.cstug.cz/cslatex/index.html je uz asi starsieho data

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE