[linux] init_special_inode: bogus imode

Peter Luciak luciak na creon.profinet.sk
Pátek Listopad 1 16:08:25 CET 2002

Ahojte,
pred par dnami mi zacala blbnut root particia, kernel hadzal hlasky
`attempt to access beyond end of device'. Tak som to remountol readonly a
fsckoval, problem sa este raz objavil, zase som to fsckoval, niektore
subory boli poskodene. Asi na 2 dni sa zdalo ze je fsetko v pohode, ale
teraz zase vidim v logoch hlasku $SUBJ a podobne symptomy: subory maju
divne velkosti, prava, etc.

Podla toho co som nasiel na nete a v archivoch to vyzera na HW problem,
alebo problem s DMA. Stava sa mi to ale len na root particii (ext2), zvysok
(xfs) je v pohode. Nehovoriac o tom, ze doteraz to asi rok fungovalo uplne
bez problemov... S DMA som sa neskusal hrat, doska je ECS K7S5A, tagze ma
napada uz len ten HW problem. Stretol sa niekto s niecim podobnym?

bye,
c.
--
Peter `cuco' Luciak