[linux] init_special_inode: bogus imode

john whiteline whiteline na host.sk
Neděle Listopad 3 12:53:50 CET 2002

On Fri, 1 Nov 2002, Peter Luciak wrote:

> Ahojte,
> pred par dnami mi zacala blbnut root particia, kernel hadzal hlasky
> `attempt to access beyond end of device'. Tak som to remountol readonly a
> fsckoval, problem sa este raz objavil, zase som to fsckoval, niektore
> subory boli poskodene. Asi na 2 dni sa zdalo ze je fsetko v pohode, ale
> teraz zase vidim v logoch hlasku $SUBJ a podobne symptomy: subory maju
> divne velkosti, prava, etc.

budem hadat. mas western digital caviar udma66 disk (to su tie s takym
vyrezom dole :). je to hw problem. ved schvalne skus si porovnat pocet
sektorov, ktory najde bios, s realom.

mne sa takto podarilo "odfajcit" asi 3 ludom data (nechcene ;) a
podla vsetkych testov blbne iba tento typ caviarov (nove a stare idu ok).
problem viac neskumal (naposledy pred rokom), takze viac ti neviem povedat.
kazdopadne nepomoze ani update biosu :/.

-wl-