[linux] OT: kupil som si nove audio CD...

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Úterý Listopad 5 03:11:19 CET 2002

> Ahoj,

> preco by to malo byt nelegalne? Vobec to nie je nelegalne! Nelegalne je
> to kopirovat, kludne si mozes spravit zalohu aj oblafnutim tej ochrany.

Prrrr! V USA by to bolo legalne, ale na SVK (a vo velkej vacsine statov) je
autorskym zakonom zakazne si robit kopie pre vlastnu potrebu ci zalohu...

A  uz vobec nie je legalne robit v diele zmenu bez suhlasu vlastnika prav...
A CD s oblafnutou ochranou je podla zakona, bud zmenene cudzie dielo, ak ho
povazujes za svoje alebo falzifikat originalu ak ho vydavas za dielo
povodneho autora...