[linux] ltmodem lucent

Marcel Telka marcel na telka.sk
Středa Listopad 6 23:28:35 CET 2002

On Wed, Nov 06, 2002 at 10:54:23PM +0100, Otik wrote:
> [...]
> ale v konzole sa mi vrati ln hlaska:
> [root na otik modemlucent]# ./ltinst
>
> insmod: ltmodem: no module by that name found
>

> tak som pozrel do kodu a nasiel som tam prikaz pre insmod a spustil som ho
> priamo z konzoly  a tu som dostal nasledovny vystup:
>

> [root na otik modemlucent]# /sbin/insmod -f ltmodem
>
> Using /lib/modules/2.4.18-14/misc/ltmodem.o
>
> Warning: The module you are trying to load
> (/lib/modules/2.4.18-14/misc/ltmodem.o) is compiled with a gcc
>
> version 2 compiler, while the kernel you are running is compiled with
>
> a gcc version 3 compiler. This is known to not work.

Rady typu:
- downgrade na kernel kompilovany gcc2
- tlacit na lucent, nech ten driver skompiluje aj pre RH 8.0
- tlacit na lucent, nech ten driver vyda pod (L)GPL
- vyhodit modem von oknom

su asi bezpredmetne, preto odporucam pokusit sa skompilovat ten open source
driver (ak sa to da :-)).

> skusal som aj open source driver kompilovat ale kompilator mi vypisal spustu
> chybovych hlaseni.....

"spusta" je pekne slovo, ale ma malu infromacnu hodnotu. Skus aspon zopar z tych
chybovych hlaseni sem poslat.

> mam red hat 8.0 ....

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |