[linux] upgrade HW

Vladimir Kralik vlk na stonline.sk
Čtvrtek Listopad 7 21:22:54 CET 2002

Zdravim vsetkych,

	potreboval by som poradit s konfiguraciou (ak je potrebna :-).
Maju nam rozsirit server o druhy procesor a 1 GB pamate. Pouzivana
distribucia je Red Hat 7.2 s upgradami.
Nova konfiguracia bude : 2xPIII 1.4GHz, 2 GB pamate

Po instalacii by som chcel nasadit predkopilovane jadro 2.4.18 SMP.

Teraz otazky (mozno blbe ale nas systemak vypadol v najnevhodnejsiu
chvilu :-( ).

Mam ocakavat nejake vyrazne problemy s takymto jadrom, pripadne mam sa
pokusit kompilovat priamo zo zdrojakov ?

Je po rozsireni pamate na 2GB potrebna nejaka dalsia konfiguracia ?
Myslim ze to bolo niekde napisane, ale neviem kde ani aka je to hranica
2 alebo 4 GB :-(.

Aktualne mam 1 GB pamate a 2 GB swap ( podla doporucenia swap = 2 x
pamat ). Bude po 2 GB potrebne rozsirovat swap ?

	velmi dakujem za odpovede

			vlk

--
Vladimir Kralik