[linux] Re: upgrade HW

Michal Fojtik mfojtik na gmx.net
Neděle Listopad 10 16:14:03 CET 2002

On Thu, Nov 07, 2002 at 09:22:54PM +0100, Vladimir Kralik wrote:
> Zdravim vsetkych,
>
> 	potreboval by som poradit s konfiguraciou (ak je potrebna :-).
> Maju nam rozsirit server o druhy procesor a 1 GB pamate. Pouzivana
> distribucia je Red Hat 7.2 s upgradami.
> Nova konfiguracia bude : 2xPIII 1.4GHz, 2 GB pamate
>
> Po instalacii by som chcel nasadit predkopilovane jadro 2.4.18 SMP.

Predkompilovane kym ?

> Teraz otazky (mozno blbe ale nas systemak vypadol v najnevhodnejsiu
> chvilu :-( ).
>
> Mam ocakavat nejake vyrazne problemy s takymto jadrom, pripadne mam sa
> pokusit kompilovat priamo zo zdrojakov ?

Skompilovanie jadra casto vyriesi vela problemov.

> Je po rozsireni pamate na 2GB potrebna nejaka dalsia konfiguracia ?
> Myslim ze to bolo niekde napisane, ale neviem kde ani aka je to hranica
> 2 alebo 4 GB :-(.

Myslim ze si este hlboko pod hranicou ;)

> Aktualne mam 1 GB pamate a 2 GB swap ( podla doporucenia swap = 2 x
> pamat ). Bude po 2 GB potrebne rozsirovat swap ?

No na toto som chcel reagovat ;). Nieje pravda pravidlo ze swap=2x mem.
Swap totiz funguje tak ze sa zacne naplnat az ked je zaplnena
pamat. To znamena ze najlepsie urobis, ked pri maximalnej
zatazi toho kompu napises prikaz "free" a pouzijes pre swap hodnotu aka
bude tam (pripadne +- 10%).

> 	velmi dakujem za odpovede
>

> 			vlk
>
> --
> Vladimir Kralik
> vlk na stonline.sk

Ahoj,
    Miso - [mfojtik na gmx.net]

homepage: http://mifo.host.sk
NT (as in Windows NT) is short for "Nasty Technology".