[linux] Ako na BLBOST: zapisanie do file s read only pravami...

Jozef Kosoru zyzstar na uid0.sk
Pondělí Listopad 11 13:04:57 CET 2002

Problem je v tom, ze vacsina editorov funguje tak, ze pred zapisom stary
subor zmaze (na to pravo ma, to je dane pravami na adresar) a potom vytvori
novy subor s rovnakym menom a atributami do ktoreho zapise editovany
obsah.

Mimochodom, vyskusal som popisovany priklad a u mna sa mcedit sprava
korektne.
Vytvoril som subor a dal mu prava "-r--r--r--". Ked som ho v mcedit
otvoril a upravil, editor mi pri zapise dal moznost ho ulozit po inym
menom, ale povodny prepisat neumoznil.
Verziu mc mam 4.5.55.

--
jozef kosoru [zyzstar] <zyzstar na uid0.sk>