[linux] Linux RH8.0 Apache 2.0.43 PHP 4.2.3 metoda GET, POST

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pátek Listopad 22 09:47:17 CET 2002

On Fri, Nov 22, 2002 at 09:42:18AM +0100, Dominik Tariška wrote:
> Ahojte,
> mam problem s metodami GET, POST. Ked sa pokusam poslat obsluznemu skriptu z
> jednoducheho formulara standardnou metodou (napr. POST) nejaku hodnotu
> premennej, tak mi dana hodnota neprejde. Apache aj PHP funguju v poriadku.
> Skusal som nizsiu verziu Apache 1.3.x a tam fungovalo vsetko bez problemov.
> Co treba nastavit v novom Apache, aby som problem odstranil?

Ahoj,

  skus sa pohrat s nastavenim v PHP:
    variables_order = "EGPCS"
Popripade skus ine kombinacie. V /etc/php.ini mas aj kratky popis.

Inak v RedHat 8.0 nefuguje apache 2.0 + php + safe mode.
Treba patchnut php, pretoze dana verzia to nevedela.
RedHat uz sice o tejto chybe vedel dost davno, ale stale to
neopravili.

		Cau.
				SAL