[linux] Re: web o linuxe pre zaciatocnikov

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Sobota Listopad 23 09:58:19 CET 2002

Prajem prijemny den,

Norbert Brazda wrote:

> S tymto nazorom by som si teda dovolil polemizovat... Ak chce linux prerazit na desktopoch, musi ponuknut uzivatelom (ano, tym lenivym - pretoze pre nich su tie desktopy urcene) to co konkurencia (napr. MS) a na co su zvyknuti. Pocitac nepouzivaju na to, aby skumali ako nastavit spravne fungovanie nejakej aplikacie... To je sice pekna intelektualna zabava a pre niektorych aj praca, ale bavime sa o ludoch, ktori tu ci onu aplikaciu potrebuju bez problemov pouzivat na svoju pracu.

Nepochopili sme sa!
Ti tzv. lenivci - ti neprejdu na ziadny system, ani keby bol zlaty!
A to preto, ze oni ani tie Winsy nechcu!!! Nechcu ani pocitac a preto sa
tak spravaju! Otravuje ich to, a robia to preto, ze sa to od nich
vyzaduje!
Mam takych kopu v praci!
Musia odovzdavat pracovne vykazy v elektronickej podobe a preto frflu!
Miluju stary pisaci stroj, lebo ten nemal vascie IQ ako oni, a aj tak to
casto napisala za nich sekretarka!
Ale pocitac? NIKDY!!!
tak tychto som myslel, ze ich nepresvedcime.

Inak - opakujem sa - presvedcime potencialnych vahavcoch len kopou
zrozumitelnych clankov, hlavne v slovenskom jazyku.
Aj takych mam v praci, aj na veducich miestach!
Chcu linux, lebo to usetri urcite naklady, chcu sa ho naucit aj sami,
tak ako Windowsy, ale anglina nie je ich parketa.
A myslim, ze dobry portal, nech je kdekolvek, s dobrymi clankami, im
moze pomoct!
mior.