[linux] GDI printer pod linuxom?

Norbert Brazda brazda na changenet.sk
Úterý Listopad 26 19:32:20 CET 2002

Nahovoril som znamych na prechod z win pod linux, stravil som nad tym kopu casu,
ale stale sa objavuje mnozstvo problemov a pomaly to zacinam lutovat...

Teraz stojim pred otazkou, ako rozbehat tlaciaren Minolta PagePro 1100L pod
linuxom (Mandrake 9.0). Alternativne som ju hodil na Win2000Pro stroj, nazdielal
a pokusal sa na nu tlacit z linuxovych strojov po sieti... Ale neprisiel som na
to, ako  ju k tomu donutit. Kdesi som nasiel tip, ze LaserJet1000 je podobny typ
tlaciarne a mozno by to mohlo behat, ale ani to nefunguje.

Nejake navrhy?

noro
brazda na changenet.sk

This mail sent through ChangeNet webmail: http://mail.changenet.sk