[linux] Otazka na komerciu (ucto)

Novikmec Jozef Novikmec na leciva.cz
Úterý Říjen 1 10:05:19 CEST 2002

> [...]
> podla mna
> by nemal byt problem vacsinu sucasnych znamych ucto programov
> previest
> na nezavislu platformu (nemam namysli velke projekty, kde sa
> da pouzit
> napr. SAP/R3 a nieje potrebne setrit peniazmi). Zatial som
> vsak CODEBASE
> neskusal - hodnotim len na zaklade ich webu.
> Tiez neviem, ako presvedcit zabehnute firmy, aby zacali
> programovat pre
> LINUX. Len tazko si viem predstavit, ako by som presviedcal

Ale tu nemusis nikoho presviedcat. Ti ludia sa ozvali sami a chcu to, to
znamena ze su uz presvedceni. A myslim si ze vsetko je o peniazoch a
kvalite. Ak bude ten program dobry a niekto to tym ekonomom povie a pride na
nich tlak z hora ze ten ktory pouzivaju doteraz je drahy tak budu na nho
musiet prejst.

> svojom okoli, aby menili svoj program na produkt firmy, o ktorej
> nepoculi. Tu mam na mysli hlavne projekt TUCNIAK. Aj ked som rad, ze
> nieco podobne sa rozbehlo. Myslim si, ze vyvoj je pomaly, a zatial si
> neviem predstavit, ze by skutocne vznikol program, ktory
> mozno nasadit v
> zabehnutej firme v dohladnej dobe.

Tiez som trochu kritizoval zivelnost s akou sa do toho projektu pustili a
pytal sa na analyzu poziadaviek.