[linux] Otazka na komerciu (ucto)

Úterý Říjen 1 10:07:44 CEST 2002

-> > svojom okoli, aby menili svoj program na produkt firmy, o ktorej
-> > nepoculi. Tu mam na mysli hlavne projekt TUCNIAK. Aj ked som rad, ze
-> > nieco podobne sa rozbehlo. Myslim si, ze vyvoj je pomaly, a zatial si
-> > neviem predstavit, ze by skutocne vznikol program, ktory
-> > mozno nasadit v
-> > zabehnutej firme v dohladnej dobe.
->
-> Tiez som trochu kritizoval zivelnost s akou sa do toho projektu pustili a
-> pytal sa na analyzu poziadaviek.

ja sa o tomto  probleme s radostou porozpravam v Ziline ak tam budu potrebni
ludia ;-)
 Microsoft dick is soft to do no harm