[linux] antivir pre mail server

Dezider Gora gora na wittmann.sk
Čtvrtek Říjen 3 20:46:26 CEST 2002

Zdravim,

ja uz pomaly rok bezim na RAV Antiviruse, a som az do predvcera som s nim bol
absolutne happy. Doteraz bol nepriestrelny, predvcerom preliezol BugBear....
(Aktualizacia prisla den nato)... Updatovanie si mozes v crnotba nastavit ako
chces, updaty su pravidelnea caste. Nove jadro RAVu podporuje contnet filtering a
ma zabudovany aj anti-spam engine s WBL + RBL ( neviem ako to ide, este som ho
neskusal). Licencia je velmi dobra - neobmedzeny pocet userov na dve domeny.
Spolupracuje priamo snad so vsetkymi MTa, ktore poznam ( aj tie, co som
nepoznal...),  konfigurovatelnost velmi dobra. Trial verzia dostupna na 60 dni,
skus...