[linux] WindowMaker a menu v kdm (ci gdm)

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Říjen 10 23:39:13 CEST 2002

Thursday, October 10, 2002, 8:17:47 PM, you wrote:

JM> Ahoj :)

--snip--

JM> Tam sa nachadzaju subory s Xclients.nieco
JM> a problemovy je Xclients.wmaker - je tam
JM> zle nastavena cesta na spustenie
JM> /usr/bin/wmaker
JM> (to je vo vacsine distribucii nespravne)
JM> spravne ma byt:
JM> /usr/X11R6/bin/wmaker

Hi

Ja mam /usr/bin/wmaker, na RedHate 7.3, a pokial
viem ziadne cachre machre som s wmakerom nerobil.

Vznikne ten problem len ked wmaker doinstalujes?
To sa potom Xclients.wmaker vyraba nejako dynamicky
a ked doinstalujes windowmaker az neskor, tak
sa vyrobi zle?

(Alebo je to problem len niektorej distribucie?
Napis pls kde si vypozoroval taketo spravanie.)

Matus

JM> Budto opravte zaznam, alebo si spravte link :)

JM> Enjoy :)

JM> BTW: neviete kam poslat bugreport?

JM> Georgik

ICQ: 33936477