[linux] tatrabanka i:key again

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pondělí Říjen 14 08:17:11 CEST 2002

Ahoj,
> IMHO sa uz tvaria ako certifikacna autorita, cim vlastne porusuju zakon o
> elektronickom podpise a to prave tym ze diskriminuju vsetkych nie MS
> klientov.

zakon sa netyka ,,uzavretych systemov'', toto zatial je uzavrety system
vzhladom na system tatrabanky, cize sa ich netyka zakon o elektronickom
podpise, cize zakon neporusuju.

> Efektna bola prezentacia s prezidentom SR, celkom ma pobavilo, ze kluc moze
> byt ulozeny len na karte vydanej v TB...

to dokonca vyzaduje vyhlaska k zakonu o elektronickom podpise (musi byt
ulozeny na bezpecnom zariadeni, podla istych predpisov). V ziadnom
pripade sa nikde nepise, ze ti musia kluc dat tak, aby si ho mohol
napriklad naimportovat priamo do outlooku, co je celkom pochopitelne a
v sulade so smernicami EU v tejto oblasti.

 J.