[linux] abiword & locales

Úterý Září 3 09:51:23 CEST 2002

-> Nemam teraz sice Abiword, ale myslim si ze nie... ale napr. Ted by to mal
-> zvladnut. Niekde na penguin.cz bola utilitka na prekodovanie rtf z cp1250
-> na iso8859-2.
->
-> Ako sa ten bordel prejavoval ?? stvorceky ?

kruzky ... videl som podobne staznosti v archive linux na linux.cz ale tykali
sa 8859-2 a riesenie bolo nahodit fonty. Fonty som sice nahodil (mojou
chybou nahodene predtym neboli) ale nepomohlo..

-> Jo a ked to rtf vyrobil nejaky "expert" tak sa to uz vobec nemusi dat
-> kuknut, svojho davnejsieho casu som mal moznost vidiet, co sa da vsetko
-> napachat...a aj v rtf sa daju pouzit divne fonty a potom sa to neda
-> rozumne pozriet na inom nez tvorcovom pocitaci.

Ak je to tak, poziadam cloveka ktory nam tu nedavno vykladal o tom ze statna
sprava musi pouzivat dokumenty odpovedajuce technickej norme, aby sa o to
postaral ;-)

-> > -> ked som si tak pozrel
-> > -> http://www.antimon.gov.sk/rozhodnutia/2002/2dominantne/2002DZP2157.rtf
-> > ->
-> > -> videl som miesto diakritiky somariny. Vidim ze to RTF je v 1250 kodovani.
-> > -> Otazka ci sa da kuknut abiwordom priamo (fonty mam ale maximalne som tak
-> > -> videl bordel miesto diakritiky).
-> >
-> > yo btw, debian3.0-woody ; abiword 1.0.2+cvs.2002.06.05-1

 I wonder how much deeper the ocean would be without sponges.