OT: make a autotools WAS Re[3]: : [linux] XmHTML a totalne posahany Makefile

Marcel Telka marcel na telka.sk
Středa Září 4 00:11:33 CEST 2002

On Tue, Sep 03, 2002 at 11:52:51PM +0200, Matus Horvath wrote:
> --snip--

> V PC Revue vychadza(l?) serial "Auto Tools" v ktorom
> sa rozoberalo doteraz len make, ak som nieco neprehliadol
> (minimalne do 6. pokracovania, teda pol roka).

Zaujimave. Zda sa, ze autor(i) toho serialu spravili drobnu chybicku :-(

> Tiez sa mi nejak nezdalo ze make je auto tool, cakal
> som ze ten serial bude o automake a autoconfe, a ze sa
> nieco nove naucim. A mozno je make autotool, neviem...
>
> <joke laugh="yes">
> V kazdom pripade mozno preto je teraz slovensky citatel
> uplne zmeteny a o chvilu zacne za autotool povazovat aj gcc.

Hm.

> </joke>

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |