[linux] info

Čtvrtek Září 5 10:03:45 CEST 2002

-> mam len taku informacnu otazku, keby som scel vtlacit debiana na 200 mb
-> disk, z toho 32 mb je /tmp, podari sa mi to ??? aka je minimalna
-> potrebna velkost disku na zakladnu instalaciu debiana ???

ja som ho kedysi strcil na 60 MiB disk. a donedavna som ho pouzival na 240
so slusnym luxusom (no, nebola to workstation ale skor podporna masina ale
islo to).

Skor by som rad vedel preco ma byt 32 MB /tmp... ja to vacsinou robim tak ze
hodim nejaky swap a mountnem tmpfs na /tmp - narast vykonu vynikajuci ak
/tmp pouzivas...

 "Two words: Windows survives." - Craig Mundie, Microsoft senior strategist
 "So does syphillis. Good thing we have penicillin." - Matthew Alton