[linux] Prehravanie Apple QuickTime movie pod linuxom

Čtvrtek Září 12 08:58:17 CEST 2002

-> > existuje (ma niekto dobru skusenost) s nejakym programom, kt. by dokazal
-> > prehravat QuickTime pod linuxom?
-> >
-> > Udajne to uz mala vediet neviem kt. verzia Mplayeru, ale ked som sa
-> > pokusil v nom (mam verziu MPlayer-0.90pre6) otvorit trailer na "Men in
-> > black II" (z CD REVUE, tak som dostal hlasku: "Nem??em najs? kodek pre
-> > video form?t 0x33515653 !" (file povedal, ze je to 'Apple QuickTime
-> > movie file (moov)')...

-> AFAIK apple quicktime pod linuxom prehras jedine cez wine, alebo iny
-> emulator.
-> Priamo player pre linux neexistuje (na stranke apple-u nie je uvadzany),
-> okrem toho kodek (Soren sa tusim vola) je striktne closed-source, player
-> pre quicktime robi jedine apple.

co znamena ze kazdeho kto si na stranku capne quicktime filmy treba zdrbat
nech nepodporuje ten format (napriklad spravcov webu LOTR) a v tomto pripade
redakciu...

-> Mplayer vie prehrat starsie quikctime-y, ktore nepouzivaju vyssie
-> spomenuty novy kodek.

ja som cital info o "nekomprimovanych" .mov ale vysledok je rovnaky...

 Fighting for peace is like fucking for virginity...