[linux] kernel panic

Michal Pronay michal na pronay.sk
Čtvrtek Září 12 10:18:28 CEST 2002

Zdravim,

    tento problem sa moze vyskytnut z viacerych dovodov. Najlepsie riesenie je precitat si KERNEL FAQ na www.linux.sk. Ak sa Vam chce este raz to vyskusat, skuste urobit tieto kroky:

1) cd /usr/src/linux-2.4.18 (alternativne adresar, do ktoreho ste rozbalili jadro)
2) cp .config /tmp (zaloha nastaveni)
3) make mrproper
4) make menuconfig
5) vi Makefile (v tomto subore by ste mali zmenit tag Extraversion=-3 na Extraversion=-moj_vlastny napriklad)
5) make dep
6) make bzImage
7) make modules
8) make modules_install
9) make install

nezabudnite este vygenerovat init prikazom /sbin/mkinitrd
potom upravte lilo a nezabudnite pridat aj ten initrd-moj_vlastny.img ....

M.Pronay
  ----- Original Message -----
  From: Slavoj Kassovic
  To: linux na lists.linux.sk
  Sent: Thursday, September 12, 2002 6:36 AM
  Subject: [linux] kernel panic

  Dobry den
   chcel by som vas poprosit o radu, mam nesledovny problem:
  kompiloval som jadro 2.4.18, po skompilovani (aspon podla mna, som zaciatocnik takze neviem ci sa skompilovalo dobre) a uprave lila pri spustani vypise kernel panic:
   Freeing unused kernel memory: 212k freed
   FATAL: cannot determine library version
   Kernel panic: attemted to kill init!
  Toto su posledne tri riadki mojho prekompilovaneho jadra. Pouzivam Red Hat Linux 7.0 na P233MMX a 64MB RAM + ostatne zbozi. Pomozte prosim aj ked to moze byt pre vas banalny problem. Dakujem