[linux] Nelinuxovy Plugin

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Čtvrtek Září 19 21:59:52 CEST 2002

Ahojte,

mam taky problem: potrebujem zobrazit stranky na jednom webe, ale pre
ich zobrazenie je vyzadovany specialny plugin do browsera. Na strankach,
kde sa da plugin stiahnut su informacie iba o tom, ze plugin je dostupny
pre OS windows a MacOS X (pokial si pamatam, tak neuvazuju o linuxe). Je
mozne taky plugin 'rozbehat' pod linuxom, resp. existuje nejaky sposob
ako sa dostat(zobrazit) v linuxe na taketo stranky?

Skusal som uz aj Iexplorer pod wine, ale ako si sami som ho nebol
schopny sputit - wine vzdy spadol...

Je mozne (teoreticky), ze by plugin pre MacOS X fungoval pod linuxom?
Pripadne je netaky sof na rozbalenie/spustenie 'sit' suboru?

Zd.