[linux] Zobrazovac archivu mailinglistu na webe

Neděle Září 22 11:26:29 CEST 2002

Dňa 22. sep 2002 o 09:47, fedel na pobox.sk napísal(a):

> Znamená to, že mutt môže požívaťschranky kompresovane gzip-om?
> Snažil som sa to dopátrať v dokumentacii ktora mi je
> dostupná ale nepochhodil som.
>
> man mutt
> man muttrc
> nepomohli a taktiez ani <F1> v programe mutt. Môžete mi poradit ako na to?
> Skusil som  (naivne) jednoducho kompresovat shcranku folder -> folder.gz
> ale nefunguje to, mutt hlási: folder.gz nie je shránka .

je potebne mat mutt skompilovany s patchom pre podporu komprimovanych
mailboxov.
po prikaze mutt -v by malo byt na konci nieco ako:
patch-1.4.rr.compressed.1
odkaz na patch je mozne najst na domovskej stranke mutt-u.

potom treba nastavit na subory konciace .gz alebo .bz2 koncovkami 'hooky':

# Compressed Folder Support
# gzip
open-hook \\.gz$ "gzip -cd %f > %t"
close-hook \\.gz$ "gzip -c %t > %f"
append-hook \\.gz$ "gzip -c %t >> %f"
# bzip2
open-hook \\.bz2$ "bzip2 -cd %f > %t"
close-hook \\.bz2$ "bzip2 -c %t > %f"
append-hook \\.bz2$ "bzip2 -c %t >> %f"

a malo by to fungovat..
--
Linux 2.4.19-9mdk
Mandrake Linux release 9.0 (Cooker) for i586