[linux] pop3

Robert Madaj ml.linux.sk na istrobanka.sk
Úterý Září 24 15:59:31 CEST 2002

hladaj v registry infopane
ak najdes, kukni aku url to ukazuje

oe moze aj ked zavries hlavne okno programu mat
este spusteny proces, ktory pozera spravy na serveri.

mohlo sa ti nainstalovat nejaky spyware, ktory
si lahko z registry precita nastavenie pop konta z oe...

sledoval by som ake procesy su na tej masine spustene..

mks> Zdravim,
mks> Mam server na ktorom je linux rh7.1. Pouzivam ho na mail(fetchmail+postfix+vm-
mks> pop3d), aj ako proxy na i-net(squid), aj ako suborovy server(samba).
mks> Na vyberanie posty cez pop3 protokol pouzivam vm-pop3d. V poslednom case som
mks> nasiel v maillog-u, ze cez vm-pop3d sa prihlasoval uzivatel, ktory v tom case
mks> urcite nemal zapnutu nijaku aplikaciu, ktora pracovala s protokolom pop3 (su
mks> tam W95, nebol zapnuty outlook, ani nic podobne). V millog-u sedela aj IP
mks> adresa, ktoru ma ten pocitac, aj uzivatel a zrejme aj heslo, lebo connect bol
mks> nadviazany. Neviem co si mam o tom mysliet, a tajne sa obavam, ci ten server
mks> nebol hacknuty. Ak by to tak bolo, ako by sa dal vyolat ten connect.
mks> A este jedna vec. Na tej istej sieti su stanice, ktore maju nainstalovany
mks> Outlook Express 5.5 z CD kiwwi. Vzdy, ked sa takyto outlook zapne, vyvola sa
mks> pripojenie servera na i-net. Neviete niekto, ci ta aplikacia robi nieco na
mks> pozadi ? Pri "normalnom" Outlook Expresse 5.5 nie z CD Kiwwi som to
mks> nespozoroval.
mks> Za kazdu pomoc dakujem
mks> Marek

mks> This mail sent through IMP @kiwwi.sk