[linux] zdrojaky shapecfg, ip, tc

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Středa Září 25 11:54:14 CEST 2002

Zdravim,

Nevedeli by ste mi niekto poradit, kde by som zohnal zdrojaky shapecfg,
ip a tc? Viem, ze v normalnych (teda aspon redhat) distribuciach to je
standardne, ja by som vsak potreboval nieco typu xyz-version.tar.gz,
pretoze take veci ako rpm a dpkg na stroji nemam. Jedine, co som nasiel,
bolo vo formate .src.rpm a to je pre mna nepouzitelne.
Dakujem.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.