Fw: [linux] HTB Traffic control - Nejde....

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Pátek Duben 4 13:31:51 CEST 2003

Hmm, to znaci, ze mas asi HTB skompilovane ako modul a ze si ho
nezaviedol.
htb.init asi len vypluje skript, ktory je potom treba spustit, ako som uz
pisal, nepouzivam htb.init.

Z toho vystupu som vycital daco taketo:

                         1:0 256kbit

                         1:2 256kbit
                       /  |  \
                      /   |   \
                  1:10  1:20   1:30
Rychlosti  64kbit(128) 256kbit  128kbit(256)
Filtre      sport 80   dport 25

Cize chyby:
1. Ako vidis, je to stromova struktura a tak sa predpoklada, ze sucet
nizsich vrstiev sa rovna hodnote na vyssej vrstve. Z toho vyplyva, ze bud
v class 1:10, 1:20 a 1:30 mas blbe hodnoty, alebo v 1:2 ma byt hodnota
64+256+128=448kbit a tak isto aj v 1:0
2. v 1:30 nemas ziaden filter, takze nic ti tam nepojde

Skus sa este zamysliet nad celou filozofiou ako budes shapovat, kedze
mozes shapovat vzdy len trafik, ktory ti odchadza z interface.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk