VYRIESENE Re: [linux] OT: Kde3.1 zobrazuje kopirovanie ako zoznam akcii, kym 3.0 ukazovala priamo progress bar

Ernest Beinrohr Ernest na Beinrohr.sk
Sobota Duben 5 10:23:07 CEST 2003

Ernest Beinrohr wrote:

> Zdravim, sorry ze otravujem takouto blbostou, ale uz mam kde3.1 dost
> dlho a uz velakrat som nic nevygoogloval. Ked dam kopirovat v kde3.1
> tak za mi zobrazi ZOZNAM akcii, ktore prebiehaju, t.j., ak kopirujem
> sucasne viacero veci, zobrazi sa viacero riadkov. Sedemnasobnym
> kliknutim [ok, mozno 5x] na prislusny riadok sa dana akcia 'otvori' a
> vidim progress bar v novom okne. Je mozne dosiahnut DEFAULTneho
> otvarania sa priamo tychto okien a nie toho zoznamu?

Musim sa ospravedlnit ;) Napriek tomu ze som sa do nastaveni konqueroru
kukal niekolkokrat, tak som tam presne to co ma trapilo nevidel. Jednalo
sa hned o prve okno v nastaveniach: "Zobrazit rady suborov" a "Ukazovat
operacie siete v jednom okne". S angklictonou by asi nebol problem.

--
Ernest Beinrohr, OERNii
eAdmin @ AxonPro.sk, http://www.AxonPro.sk