[linux] lg1100p a aku wi-fi

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Úterý Duben 8 09:41:20 CEST 2003

Ahojte,

>   a este jedna otazka, aku wi-fi sietovku mi odporucite (lebo ta LG sa
>   mi naozaj nepaci), mohla by splnat toto:
>
>   - fungovat ako AP (hostAP driver)
>   - 100% funkcna v linuxe (aby to nemrzlo a tak...)
>   - najlepsie PCI1.0 (i ked to zas nie je take dolezite)
>
>   najlepsie nieco z Agemu...

Tiez by som sa opytal, ake skusenosti mate s USB WiFi, resp.
s WiFi s UTP konektorom. Viete nejake dobre poradit?
Pocitac mam dost vzdielny od anteny (10 az 20m) a zrejme toto budu
najlepsie riesenia. Mate s tym niekto prakticke skusenosti?
Viete nieco doporucit, co sa da zohnat na slovenskom trhu?

Specifikacie:
  - USB / ethernet konektor
  - plna podpora pod Linuxom (pod Windows nieje dolezite :-)
  - moznost pripojenia externej anteny

		Caute.
					SAL