[linux] hladam: kniznica obalujuca Ncurses napr. wxWindows

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Duben 10 10:44:25 CEST 2003

myslim ze mandrakovske konfiguracne nastroje pouzivaju (alebo aspon
pouzivali - nahodou som natrafil na taky RPM balik) nejaku svoju kniznicu
aby mali podobne rozhranie pod Xami aj na konzole.
Skusim sa na to pozriet ako sa to vola ale nie som si
isty ci je to to co potrebujes a ci je to vobec schopne dokumentovane.

Juraj