[linux] hladam: kniznica obalujuca Ncurses napr. wxWindows

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Čtvrtek Duben 10 14:33:51 CEST 2003

Marian Cavojsky wrote:

> To je to co by ma najviac zaujimalo. Stacilo by, keby sa to
> prekompilovalo a az potom to islo na X, alebo cez ncurses, nemusi byt v
> jednej binarke oboje, ale aby tato moznost tu bola, bez velkej zmeny
> kodu a zbytocneho zdvojovania prace na vyzore aplikacie.

Takto teda funguju tusim vsetky konfiguracne nastroje na mdk - ak ich
spustis v textovom rezime napr DrakeConf, tak sa ti spusti "textova"
verzia, ked to pusti v X na tetminali, tak sa ti spusti GTK2 verzia. Ale
ide o nastroje dostupne v mdk, takze asi nebudu IMHO velmi okomentovane.

Zd.