[linux] Re: EIS - aky programatorsky nastroj - sumarizacia

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Pátek Duben 11 00:46:35 CEST 2003

Dňa Št 10. Apríl 2003 23:39 Martin Kyrc napísal(a):
>  ? (mozno je to blbost, mozno stoji za zvazenie) definovat vhodnu DTD
> strukturu pre ulozenie vybranych_dat/konfiguracii_systemu/atd. a dat tym
> priestor pre tretie strany vyvojarov, ktore by priamo nezasahovali do
> bezprostredneho vyvoja, ale mohli by vhodnymi 'utilitkami' rozsirit
> moznosti vysledneho systemu (=otvorenost systemu).

Mohol by si, prosim, viac rozvinut tuto myslienku?

Celkom som to asi nepochopil co vsetko myslis pod pojmom vhodne "utility", ale
nebolo by jednoduchsie mat zdokumentovane api + dat k dispozicii idlka, aby
sa mohli bavkat aj 3rd party.

Nemyslim si, zeby xml nejako vyrazne napomohlo otvorenosti systemu pre priamu
integraciu 3rd party utilitiek do systemu, ale mozno nemam pravdu.

Co sa XML tyka, napr. pri exporte/importe dat, tak sa treba radsej vykaslat na
vlastny format a radsej sa obzriet napr. na OASIS-e po nejakom uz zabehnutom,
resp. rozbiehavanom standarde a spravit to radsej podla neho.

--
Matej Pivoluska (mP)
Charles University in Prague