[linux] Linux v NT2000 domene

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pátek Duben 11 09:11:33 CEST 2003

Napísané dňa 2003.04.11 08:45, (autor: michal lackovic):
> Zdravim,
> Potreboval by som nastavit linux workstation aby web server v
> domene.

Aby "web server v domene" co? V tej vete chyba prisudok...

> Domenovy pocitac W2000 vsak nepreklada moju IP adresu.

Co znamena, ze ju nepreklada? Nepreklada meno na IP, alebo IP na meno?
Alebo hovoris o inom prekladani (napr. NAT)?

> Linux
> konfigurujem cez linuxconf,IP adresy su dynamicke a tak nie som si
> isty ci aj nastavenie DNS sa nastavi automaticky alebo ho treba
> konfigurovat rucne.

Mas v sieti DNS server?

> Pravda je vsak ,ze mi to nechodi ani tak ani tak.

Problem je, ze si poskytol malo informacii. Tazko sa radi...

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |