[linux] Re: [linux] Linux v NT2000 domene

michal lackovic twix na seznam.cz
Pátek Duben 11 09:23:45 CEST 2003

Ok,takze sorac asi som bol strucny..
Potrebujem nakonfigurovat linux ako web server. Pocitac s linuxom sa
vsak nachadza v domene,ktoru riadi NT 2000. Ked zadam IP adresu do
web prehliadaca tak to ide,ale ked zadam menu pocitaca,tak to nejde.Z
toho mi vypliva,ze NT2000 neprekleda moju IP na meno. Pouzivam DHCP.
Taktiez ak pingnem linux podla mena tak to nejde. Cital som
prispevky,ktore tu boli ohladom DHCP a NT2000 ale neviem si dat rady.
Kedze som zaciatocnik tak v linuxe ako aj v sieti, ziadal by som o
trosku trpezlivosti aj pra vas mozno banalnych otazkach.
Na konfigurovanie linuxu pouzivam linuxconf
miso