[linux] virtual ssl apache

Pondělí Duben 14 13:50:02 CEST 2003

Dňa 14. apr 2003, 13:27, test napísal(a):

> c, matne si pamatam ze su ? nejake multicertifikaty ? t.j.
> ze je viacero certifikatov v jednom ?? ci nejak povedane aliasy v jednom
> certifikate ? Toto by ma potesilo ale nejak som nenasiel ako to spravit a ci
> to ozaj existuje alebo som mal len vidiny.

zrejme myslis rozsierenie certifikatov o subjectAltName, ktore je
difinovane v ssl v3. ak sa ale nemylim, tak toto rozsirenie nepodporuje
apache, resp. prehliadace.
generoval som taketo certifikaty, ale nepouzival som ich pre https,
takze ak sa ti podari zistit viac, daj vediet.