[linux] OpenOffice!? Prenos dokumentov a vobec vsetko ;(

Juraj Mátel j.matel na orangemail.sk
Pondělí Duben 14 19:32:05 CEST 2003

sprava z: 14. apríla 2003, 7:40:52

> Presne tento problem som mal. Ohlasil som to a uz je to opravene,
> ale zatial nieje ziaden novy release. Bolo by dobre, aby to
> niekto znova bildol, pretoze takto si chudak user dosaha dokumenty.

1.0.3 by mala byt v tomto lepsia?

> Jednoducha oprava na to je, ze %alfa pis ako %{alfa},
> ale v buducej verzii prekladu to bude opat %alpha,
> takze predpokladam, ze ten dokument budes musiet opravovat.
> Je to bug lokalizovanej verzie.

aj tak je to na ..... lebo dokonca vzorce co som pisal na inom kompe
aj ked ich prepisem (tak ze tam bude %alfa) a ulozim dokument a znova
ho otvorim tak tam bude znova alphaa ;( ako keby tu zmenu vobec
neakceptoval ;(
a tiez to robi aj pri Ctrl+C (este v poriadku) a Ctrl+V (uz pokazene)

> No ja som to potreboval exportnut do Word2000 a vyssie.
> Nakoniec sme boli nuteni vsetky vzetky vzorce opat prepisat
> priamo vo Worde. :-(((

ten akoze 'export'.... aj AmigaWriter bol v tomto lepsi ;(
keby aj nebol ziadny export do Officu tak by ma to vobec nestvalo, ale
hneva ma to ze OO si ani po sebe nevie precitat svoje vlastne ;(

> To ti tu nepomoze.

bohuzial som zistil
v niektorych vzorcoch som tu zmenu velkosti zafixoval tym ze som
defaultne nastavil velkost na 10 tak ako mam aj v Linuxe ale pomohlo
to napr len v dvoch dokukemntoch z 5tich ;( a to je dost malo

--
DuRo/piXie

   The )/ _ /_  __/ /|em na il>       j.matel na orangemail.sk
  / _  / __ |/ / /_/ |www>      http://horizontal.nfo.sk
 /____/_/ |_/_/ (_)  |      http://web.orange.sk/j.matel