[linux] Dependencies ...

Úterý Duben 15 00:39:42 CEST 2003

Dňa 15. apr 2003, 00:24, Matej Pivoluska napísal(a):

> Dňa Ut 15. Apríl 2003 00:05 Tibor Pittich napísal(a):
>
> Makke zavislosti sa daju rozbit do viacerych tvrdych (v nasej terminologii).
> Vid napr. ViM,
> % rpm -qa | grep vim
> vim-X11-6.1-39mdk
> vim-enhanced-6.1-39mdk
> vim-minimal-6.1-39mdk
> vim-common-6.1-39mdk
> vimguide-0.7-3mdk
>
> Vsetky baliky patria jednemu programu, ale v jednom baliku su runtajmove
> kniznice, v druhom je frontend pre konzolu, v tretom pre X, v dalsom
> [...]

to je presne o tom, co som vravel, ze je mozne takto riesit detailnejsie
zavislosti a mat lepsiu kontrolu nad tym co-kto vyzaduje. nejedna sa ale
o ziadne makke, alebo tvrde zavislosti. vim-X11 jednoducho bez vim-common
nebude fungovat, naopak ale ano, cize vim-X11 je zavisly na vim-common
a preto bude ten balik pri instalacii opravnene vyzadovany.

zavislosti sa teda resolvuju sprava dolava, teda aj tvoj vyrok by mal
zniet skor: ak chcem vim-X11 budem musiet mat nainstalovany aj Xserver.