[linux] OpenOffice!? Prenos dokumentov a vobec vsetko ;(

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Středa Duben 16 12:44:07 CEST 2003

On Wed, Apr 16, 2003 at 12:21:57PM +0200, NoSFeR wrote:

> to by bola spica
> uz viac (aj beznych userov) sa na to pytalo
>
> BTW:
> Su podobne trouble aj Calc-om?
> Ja som nic take zatial nezaznamenal, ale vela veci mam XLS a este aj robim v
> exceli a su to zlozite a stale sa meniace tabulky - ak sa mi nieco dosaha (a
> hlavne, ak si to vsimnem neskor)

Nuz niektore grafy to nenacita spravne. Myslim, ze nejaky XY graf specialny
to vobec nepozna. Ked ho mas v exceli, tak to miesto neho zobrazi
nejaky podobny a vyzera to dost zle. Uvidime, co spravi OO 1.0.3.
Momentalne tu tie testovacie dokumenty nemam.

Inak co sa tyka priameho citania, tak to ide dobre. Nepada to,
precitalo to zatial kazdy excelovsky suboru, co som mal
a aj to vacsinou dobre zobrazilo.

Inak dufam, ze to neberiete, ze tento produkt ohovaram.
OO je velmi dobry produkt a je aj celkom podareny, aj ked svoje
bugy zatial este ma. Dakujem vsetkym, ktori sa na nom podielali,
ze spachali velmi dobru pracu.

			SAL