[linux] OpenOffice!? Prenos dokumentov a vobec vsetko ;(

NoSFeR nosfer na seznam.cz
Pátek Duben 25 18:49:31 CEST 2003

> Nuz niektore grafy to nenacita spravne. Myslim, ze nejaky XY graf
specialny
> to vobec nepozna. Ked ho mas v exceli, tak to miesto neho zobrazi
> nejaky podobny a vyzera to dost zle. Uvidime, co spravi OO 1.0.3.
> Momentalne tu tie testovacie dokumenty nemam.
grafy neva

> Inak co sa tyka priameho citania, tak to ide dobre. Nepada to,
> precitalo to zatial kazdy excelovsky suboru, co som mal
> a aj to vacsinou dobre zobrazilo.
hlavne nech cita vzorce
moja skusenost  - ide to OK, ale obavam sa moznych chyb, kt. sa zavlecu a
prejavia az po case (resp. az po . si ich niekto vsimne)

> Inak dufam, ze to neberiete, ze tento produkt ohovaram.
> OO je velmi dobry produkt a je aj celkom podareny, aj ked svoje
> bugy zatial este ma. Dakujem vsetkym, ktori sa na nom podielali,
> ze spachali velmi dobru pracu.
detoo ;)
vdaka za OO (iny pouzitelny off. v SK, CZ neexistuje - resp. co som skusal,
tak necitaju DOC a XLS)

BTW2: :)
ako je to s prevodom XLS vyrobenych v SK CZ verzii do napr. OO_eng??
teraz ma napadlo, ze som to nikdy neskusal