ine Linux a ine HW hodiny was Re[6]: [linux] kernel panic

NoSFeR nosfer na seznam.cz
Sobota Duben 26 12:47:51 CEST 2003

ma
> Central European Standard Time :-)

> No jasne, teraz sme casova zona GMT+1. To znamena, ze k BIOS datumu
> pripocita jedna. V RedHate je na to nejak volba, ze cas v BIOSe
> je GMT. Potom by to nemalo robit. Ak pouzivas Linux aj Windows,
> tak by si to mal mat zapnute.
pouzivam Debian
stroj sluzi ako proxy, etc.
nie je na nom Win
nie je na Nete (bude o tyzden) - na furt ;)

kde nastavim to GMT+n? v Deb30r0?

> Dalsi trik je, ze mozes zmenit casovu zonu na GMT+0 a potom bude
> zobrazovat lokalny cas priamo z BIOSu.
tak ako sa to celkovo ma robit za vyssie uvedenych podm.? (len Lin, na nete)
odhliadnuc od moznosti vyuzitia NTP?
Riesenie??:
nastavit v BIOSe OK_time
nastavit GTM+0
a staci potom 2xrocne zmena casu? (-1; +1 hod.)?
tot vsjo?

> find . -type l
>
> Vypise vsetky symlinky v aktualnom adresari. Ak chces v inom,
> tak zamen to . za iny adresar. :-)
jasne, ne :))

> SAL
nsfr