[linux] Prechod s Mandrake na RedHat

michal lackovic twix na seznam.cz
Pátek Duben 25 08:27:59 CEST 2003

Zdravim,
Vcera som sa po 2 rokoch pouzivania Mandrake linuxu rozhodol zmenit
distribuciu na Red Hat,tak som si stiahol verziu 9 a nainstaloval.
Uz pri vybere balikov som zostal trosku zarazeny,ze som nenasiel
napr. ine x windows man. ci destkopy okrem KDE a GNOME./no tusim mwm
a sawfish tam bol/. Teda mne osobne tu chyba Icewm alebo XFCE. Pri
detekcii karty mi nespravne naslo velkost pamate na VGA 2MB namiesto
2,5 /v MDK to fungovalo /. Ked system nabehol zistil som,ze sawfish
nepouziva standartne menu /ted programy,ktore som naistaloval/ a
taktiez ked som zadal prikaz startx, tak mi to vypisalo,ze fvwm2 nie
je naistalovany, hoci nainstaloval len sawfish !. Potom som
spustil,grafickeho rpm managera a cakal asi 10 min kym nacita
databazu balikov, vobec sa tu nenachadza funkcia vyhladavania
balikova a taktez som nie celkom pochopil pridavanie a odinstalovanie
balikov.
Co som tym chcel povedat...myslel som,ze RH sa ubera cestou user
friendly OS, ale opak sa mi zda byt pravdou ..:O(
je to vsak len moj nazor, teda nazor linuxaka zaciatocnika..
s pozdravom
miso

Reklama:
Prague International Marathon: 22.3. Hervis - Maraton Praha, 18.5.
Maratonský víkend, 21.9. Mattoni Grand Prix. http://www.pim.cz