[linux] VYRIESENE: Courier IMAP + SSL + certifikat

Slavko ml na shell42.com
Úterý Duben 29 09:17:16 CEST 2003

Ahojte,

tak sa to predsalen podarilo :)
Pre tych, ktori to tiez potrebuju:

Treba v konfiguraku imapd-ssl nastavit subor kde su dalsie certifikaty v
certificate chain (mali by ste ich dostat spolu so svojim certifikatom) -
vtip je v tom, ze v popise sa pise ze sa moze pouzit aj cesta k adresaru
kde su tieto certifikaty, ale to nefungovalo - treba tieto subory spojit
do jedneho, a nastavit cestu k suboru, napr.

TLS_TRUSTCERTS=/usr/lib/courier-imap/certs/all.pem

Samozrejme, netreba zabudnut na svoj certifikat:

TLS_CERTFILE=/usr/lib/courier-imap/share/imapd.pem

Po tomto to uz funguje tak ako ma.
Funkcnost sa da overit aj ked si do browsera date:
https://www.adresa_stranky.sk:993
(na prvy pohlad to nedava zmysel, ale takto sa dozviete ci ten certifikat
funguje - ak to nehodi warning, je to OK. Totiz outlook ziadne info
nedava.)

Pekny den,

Slavko