[linux] bind + domena

miro bman2 na host.sk
Pátek Srpen 8 20:26:44 CEST 2003

Hello linux,

  mam jednu otazku:

  mam zaregistrovanu domenu nieco.sk a server na nete s public IPckou.
  na serveri mi bezi bind, je nakonfigurovany na tu domenu + nejake
  cname aliasy.

  domena je zaregistrovana na poskytovatela a v sk-nic je ako DNS pre
  danu domenu jeho nameserver. tam vsak jeho dns nemozem menit. xcem
  aby pre domenu bol primarny MOJ nameserver, nie providerov. staci
  teda zmenit IPcku v sk-nic na IP mojho DNS a to je vsetko? nic viac netreba?

  a este jedna, ohladom reverz zony.

  na nete vo vsetkych howto su priklady len na urcity rozsah IP, ja
  mam ale len 1 IP, bude to vyzerat napr. takto: (reverz zona)

zone "10.70.195.in-addr.arpa"{
        type master;
        file "named.rev";
};

 a named.rev:

@   IN SOA nieco.sk. root.nieco.sk. (
     2003062901
     360000
     14400
     3600000
     360000
     )
   IN NS nieco.sk.
34 IN PTR nieco.sk.

 moja IP je 195.70.10.34 a tych poslednych 34 v named.rev je posledny
 bajt IPcky. kedze mam od ISP len 1 IP, tak tam budem mat len jeden
 zaznam, konciaci sa s poslednym bajtom.

 no a moja otazka je, ci je to tak ako som napisal :)

--
dik,
 miro                          mailto:bman2 na host.sk