[linux]Traffic shaping

michal lackovic twix na seznam.cz
Pondělí Srpen 11 09:17:00 CEST 2003

Zdravim,

Mal by som jdnu metodicku otazocku.Potreboval by som otestovat dve videokonferencne zariadenia D-link DVC 1000 na lan. Ja by som vsak chel nejako dosiahnut aby v nasej 100mbps sieti chodili trebars iba 64kbps. Cital som nieco o traffic shapingu, ale jedine co som zatial nasiel sa tykalo iba lokalnej masiny nie celej LAN .Rozmyslal som, ze asi by som mal vytvorit nejaky gw a tym DVC nastavit jeho IP, tadial by to tieklo, ale este by som potreboval nejaky konkretny navod ako na tomto gw "pribrzdit pasmo".

dakujem
miso
Sexy leto naplno!  Jednodenni kontaktní cocky Focus Dailies. Akcni nabidka! http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=57292%26url=http://www.cz.cibavision.com/