[linux] Este zopar otazok...

Lukas fogot na host.sk
Čtvrtek Srpen 14 20:13:05 CEST 2003

Zdravim.

Tak som sa rozhodol , ze na " video stroji" skusim ten linux.
AKu distribuciu by ste mi odporucili?
Ja som uvazoval o Movix(v jednom PCR bola recenzia a v celku sa mi to pozdavalo).

Mozem cakat inu kvalitu ako ked ten isty film pustim na woknach ??(Asi nie bola by to blbost.)
Dokaze linux trocha rozumnejsie vyuzivat procesorovy vykon?

(Ide o to ze kedysi som mal p120 a 80 mb ram,1,2GB Hdd S3 Trio 1Mb s RH7.0cz a bolo to fajn , celkom culo sa to hybalo aj na nete aj vseobecne a popritom som mohol robit vselico ine. ALe jak som nahodil win98se tak isiel cely system strasne pomaly, zmena iproti tomu linuxu bola dost badatelna )

AKo je to s podporou ZK?
Su vseobecne podporovane ZK od Creative Labs?
(Konkretne SB Live 5.1, alebo mam kupit inu??)

Da sa do tej minidistribucie Movix doplnit HW aceleracia pre karty geforce(G4).

Kolko ram by bolo optimalne pre taketo ucely?(Prehravanie videa , routovanie , nejaka praca, surfovanie )Prinajhorsom vsetko spolu.

Dakujem.
Lukas