[linux] Este zopar otazok...

Čtvrtek Srpen 14 23:18:04 CEST 2003

On Thu, Aug 14, 2003 at 08:13:05PM +0200, Lukas wrote:
> Zdravim.
cau

> Tak som sa rozhodol , ze na " video stroji" skusim ten linux.
> AKu distribuciu by ste mi odporucili?
Vyber si to, v com sa vyznas.

> Ja som uvazoval o Movix(v jednom PCR bola recenzia a v celku sa mi to
> pozdavalo).
Viacmenej suhlasim, ale s tym strojom sa potom neda robit skoro nic ine ako
pozerat/pocutat.

> Mozem cakat inu kvalitu ako ked ten isty film pustim na woknach ??(Asi nie bola
> by to blbost.)
Neviem, v oknach som kvalitu nemeral, v kazdom pripade s kvalitou linuxovych
kodekov a plejerov som spokojny.

> Dokaze linux trocha rozumnejsie vyuzivat procesorovy vykon?
Pocul som ludi tvrdit, ze to vie prehravat pri nizsom vykone ako win (resp.
na rovnakom stroji to lepsie vyzera), ale to boli nejake extremy typu Pentium
MMX 200 MHz. Osobne som neporovnaval, ale mam jeden PII Mobile / 366, a na nom
mi ide vsetko uplne v pohode.

> AKo je to s podporou ZK?
Pokial nie je velmi nova, tak by to malo ist.

> Su vseobecne podporovane ZK od Creative Labs?
> (Konkretne SB Live 5.1, alebo mam kupit inu??)
Tu mam aj ja niekde a je v pohode.

> Da sa do tej minidistribucie Movix doplnit HW aceleracia pre karty geforce(G4).
Hmm, neviem.

> Kolko ram by bolo optimalne pre taketo ucely?(Prehravanie videa , routovanie ,
> nejaka praca, surfovanie )Prinajhorsom vsetko spolu.
Cim viac tym lepsie :-). Na pracovnu masinu by som uz menej ako 256 nedaval.

> Dakujem.
> Lukas
S pozdravom,

Microsoft and Apple make the easy things very easy and the hard things impossible.
*BSD and Linux make the easy things challenging and the hard things difficult but possible.